Ratsastuus

perjantai 11. toukokuuta 2012

Voi prinssi!

Menin tänään prinssillä ilman satulaa!:)

Mentiin uraa pitkin pitkillä ohjilla niinkuin aina.Mentiin puomeja ja siin oli 4 tötsää johon piti pysähtyä.Sit otettiin ohjat ja sain alottaa ravaamisen mut prinssi töppäili ja mä ihmettelin et mitä hittoo tää poni tekee mut se pisti etu jalat maahan ja meinas ruveta piehtaroimaan mut ei onneks ruvennu ku annoin pohkeit ja raippaa sen jälkee mut ei siit tullu mitää nii kaisa anto mulle mun toiseenkin käteen raipan mut ei siit tullu mitään mt kyl sit prinssi alko ravata hyvin.Sit yhes kohtaa tapahtu sillee et teemun ratsastaja tippu ja keskeytti siihen tunnin (tippu kivasti selällee) mut sitte jatkettiin tuntia jne.Prinssi rupes ravaa kivasti .Sitte ruvettii laukkaamaan mä olin sillee en mä haluu laukkaa mut prinssi nosti ku oli meijä vuoro nii prinssi nosti laukan mut onneks pysyin siellä ja sitte mä laukkasinki vielä toiseenkin suuntaan.jne.Tunti loppu ja mentii harjaamaan ponit ja näin edespäin:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeesti vaan!