Ratsastuus

maanantai 7. toukokuuta 2012

Maailman paras päivä.......

mo!


Tänään mulla on iha paras päivä eka saa kuulla että pitää mennä joskus verikokeeseen en muista minkä takia tai jotai mut mun kasvuun liittyvää-.-MÄ VIHAAN TÄTÄ PÄIVÄÄ NNYT!!!!!!ja olis muute ollu kiva päivä mut juu.Ja oon niinku kipee.....Sit pitää lukee kokeesee jne siis tää päivä menee vaa paremmaks.-.-Kun mä kuulin et äiti jutteli meijän terkkarin kaa nii sit mä olin et ei hitto!ei hyvää seuraa...Ja no siinä sitte Tittitidii verikoe:)-.-Oikein mukavaa!eikös vain:)

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihan kiva blogi, mut fonttia voisit muuttaa. Postausehdotuksena sun ja prinssin tarina. Toisena postausehdotuksena kunnon talliesittely- videopostaus :).

    VastaaPoista
  2. Kiitti!:)Juu ajattelinkin vähä muuttaa ko on vähätämmöne tylsä.
    Ja joo voisinpa tehä nuo oon tehny yhen talliesittelyn tai no enemmänkin mun kaveri mut juu:)

    VastaaPoista

Rohkeesti vaan!