Ratsastuus

perjantai 11. toukokuuta 2012

Mun ja Prinssin tarina

Eli joo yks tyyppi (miks aina sanon tyyppi)Mut juu kumminkin nii toivo tämmöst mun ja prinssi tarina-postausta:)Ja anteeksi kun koko ajan pistän jne.


Oon tuntenut siis Prinssin 2 vuotta!

Eli en ole tuntenu sitä 4 vuotta!!?Koska se tuliki vasta 2010 (oon vähä tyhmä)

Mut siis kun oli 2010 nii Ratsastin prinssillä ekaa kertaa ja näin sen ekaa kertaa ja ihastuinkin.
Menin aika paljon prinssillä ja aloin tuntemaan sitä paremmin.Prinssi oli kyllä vähä laiskan puoleinen mut ei se haitannut mua.Menin 2 kertaa muulla ponilla mut sitte menin prinssillä taas.Kerran menin waltsulla ja yks mun kaveri meni prinssillä ilman satulaa mut sit yhtäkkii se ei enää halunnu mennä prinssil ja halus kesken tunnin vaihtaa nii menin sit prinssille ilman satulaa ja ekaa kertaa se oli aluks pelottavaa mennä ilman satulaa mut sen jälkeen halusin mennä koko ajan ilman satulaa:DMä tipuin prinssil ekaa kertaa koska me oltii laukkaamas romeo meni jo edellä ja prinssi ajatteli tehä äkki käännöksen.Sit menin kerran ekaa kertaa prinssillä ristikoit se oli niin kivaa ku prinssi oli automaatti laukan nostos ku menin niit esteit mut tipuin ko prinssi lähti eri suuntaan ku mä.;DJa nyt oon tippunu prinssilt 4 kertaa?2012 menin prinssil ekat kisat (leikki mieliset tehtävä kisat)Ja prinssi meni sillon niin reippaasti♥Paras se on ja nyt mun pitäs alottaa heppis et saisin prinssin hoitskusk jne:)

6 kommenttia:

  1. Muute hyvä mut prinssi ei ollu metsäkyläs viel 2008 ;) se tuli sinne vast 2010. Nii eli mites oot sillo voinu sil mennä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin laura korjas sen. Mutta sitä lLaura kai tarkoiti, että häm on ratsastanut sillä siitä lähtien, kun se tuli Mtsäkylään.
      Mitä muuta Laura sulle kuuluu?
      Taru

      Poista
    2. Hyvää kuuluu:)!Odottelen jos tulis jotai estekisoi ku kuulin et tulis juhannusen? kisat ni ajattelin mennä prinssil ristikko luokkaan:)

      Poista
  2. Viivi:ootas hetki.....Öm oonkoha mä nyt menny sekasin täs?Korjataan heti!
    kiitti ku sanoit!
    Taru:meenpäs kattoo!

    VastaaPoista

Rohkeesti vaan!