Ratsastuus

perjantai 2. maaliskuuta 2012

''Mullahan on tasapaino kehittynyt.....eiku''

Moi!

Ménin tnää Prinssillä ilman satulaa♥menin harjaamaan ponin ja se katto siel ku tulin.Harjasin sen ja pistin suitset anto pistää toosi hyvin suitset:)Lähettii maneesii päin....Menin selkään mutta halusinkin eka maistaa hiekkaa ;Deli hyppäsin selkään vähän liikaa eli liu'in sieltä alas;DDKaisa nauraa siel vaa:DMentii alkukäynnit ja mentiin volttei/ympyröi tai niitä oli kaksi.Ruvettii sitte ravaa eka meni hyvin MUTTA tämä prinssi oli niin kiva ja ajattelee ettei liikkuis ja noijais vaa maneesin seinää vastaa..no mun jalka oli siel välis ja ei se ollu niin kivaa ko jalka on siin välis mut yritin saada prinssin liikkeelle mut siihen tuli romeo eteen ja sitte matka jatkuu ................Nyt siirrytään laukka osioon;)Teemu meni eka sitte tuli mun vuoro yks anna tuli siihe voltin ajaks prinssi liikku siin toosi hyvin ja laukka nousi meinasin tippuu sielt sen takii,koska prinssi meni raviin ja taas laukkas kaisa sanos nii!no sitte kolmella kierroksella se meni hyvin taas MUTTA mä liusun sinne kaulaa ja päätän mennä maahan juu siis tipuin;DEi ollu prinssin vika vaa mun!Mun tasapaino petti!!
¨
Paras poni!♥
Seuraavalla kerralla meen Teemulla:)

3 kommenttia:

Rohkeesti vaan!