Ratsastuus

lauantai 25. helmikuuta 2012

Julitalla tunnilla

Eli menin eilen (perjantaina) Julitalla! Menin harjaamaan julitaa,Julita oli kyllä aika puoli unessa tai näytti siltä ainakin;DHain varusteet ja Kaisa tuli auttamaan koska en saanut satulaa kunnolla selkää;D(Lyhyt kuin lyhyt)no sitte lähettii maneesiin.Sitte mentii pitkillä ohjilla alkukäynnit alus julita yritti vaa mennä jonkun perään,mutta kyl sitte se totteli ku mä vähä komensin sitä pohkeil ja raipalla!en kummiskaaa hakannu sentää!!!mut sitte julita meni toosi kivasti kyl se liikkuu ko sitä vähä komentaa;)no otettii ohjat tuntumalle.Sitte ruvettiin tekee kiemuroita tai siis pujoteltiin tötsiä.Mut kiva ku maneesin katolta tippuu just lunta ja lakun kohdalla(lakulla oli korvatulpat vai miten se nyt sanotaa);DDmut siis laku lähti laukkaa mut ratsastaja pysy selässä ja laku pysähty MUTTA waltsu ja romeo lähtee laukkaa pää alas pukki ja molemmat tippu sitte piti koittaa saada niitä kiini mut ihmeen hyvin ne saatiin kiinni etenkin waltsu!mut joo sitte mentii loivaa kiemuraa myös ja sai laukata mä laukkasin vaa pari askelta-.-koska julita olis lähteny teemun perää-.-Juu olen nössö-.-mut joo julita meni hienosti ;) Julita yhes kohtaa lähti aika kovaa ravii ku se pelästy ku lunta tippu meijän kohal...mut seuraavalla kerralla Prinssillä♥Ja ehkä saan mennä ilman satulaa jos ei tipu koko ajan lunta:)

Julitasta pari kuvaa



3 kommenttia:

  1. Öö... tunnen sut tallilta ni mite see vaikuttaa et oot liia lyhyt julita ei nimeltää oo kauhee korkee kunha nostat satulan käsillä selkään tai siis maha vaste ja työnnät ja sitten laitat paremmmin ? :/

    VastaaPoista
  2. tunnen sut koulusta.......No et sä tiiä onko mulle se vaikeeta!-.-

    VastaaPoista
  3. ihan kuule tiiän oon ollu pienempiki ku sinä ja laitin atte hevosta mikä oli isompi ku tuo julita että olin sillon viel pienempi ku SINÄ

    VastaaPoista

Rohkeesti vaan!