Ratsastuus

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Fana♥

Tänään olin kaverin kanssa yksäri tallilla mis oli se mun kamun vuokris Klara mutta me herättiin 7.30 ku mentii bussilla!kun oltii tallil nii sitte sain kuulla ,että mä saan ratsastaa Fana nimisellä ponilla jja arvatkaa ihastuinko siihe !

menin sil ilman satulaa ja ihanaa oli vaik 4 kertaa tuli tiputtua-.-kun hän pistää pään alas yllättäen maasto esteen jälkeen mut repesin mun kamun kaa ku tipuin sillee et olin siin kaulalla ja tipuin sillee jaloilleen:Dsitte mä tipuin myös ku se lähti kiitolaukkaan ja pisti pään alas loppu tulos sormi vähä kipee
-.- ja sitten kun mä yritin nousta selkää nii hän purasee ja tuli aika monta purasuu koettuu samaan kohtaan:Dmutta KYLLÄ SE OSAA MENNÄ NÄTISTI!!!


Nyt olen laiska ja en jaksa kirjottaa enää-.-HUOM!!!PRINSSI JA FANA ON YKKÖSII!!!

pari kuvaa siit minkä lainen jälki tuli fanan näykkämisistä:D


tóinen

5 kommenttia:

Rohkeesti vaan!