Ratsastuus

lauantai 31. maaliskuuta 2012

PuomiTunti

Moi eli kerron teille nyt mun eilisestä tunnista!

Ekaksi tulin tallille ja olin siel puolelt ja katoin mitäh alkaako meijän tunti nyt mut sitte mietin et ei noi oo mun ryhmän tuntilaisii!sit Carita sano et oo myöhäs ja nauro;DMut siis sitten kun niitte toisten tunti loppu menin prinssin luo ja menin selkään sitten menin pitkillä ohjilla alku käynnit(tietty;) )Sitte me alotettii menemään puomeja mä alotin se meni sillee et me tultii punaselle puomilla katsomon puoleiselta lyhyeltä sivulta sitte mentii toiselle punaselle ja sitte valkoselle Kaisa sano et mulle tuli prinssin kanssa hyvä tie.Sitte mentii sitä kaks kertaa( otettiin ohjat tuntumalle) .Sitten ruvettii ravaamaan  mentii eka uraa pitkin sitte mä taas alotin me tultii ravissa ne puomit prinssi meni ihan reippaasti välillä se töppäili mut ei se sillee et se ei liikkus mihinkää .Sitte vaihdettiin suuntaa ja alotettiin valkoselta puomilta sillo meni iha ok mut sitte prinssi olis menny/halunnu monsun perää mut sain sen liikkeelle puomia kohti sitte sen punasen puomin jälkee prinssi käänty vasemmalle teemuu ja monsuu kohti sitte Marisa tuli auttaa(kuvas)ja autto vimpan puomin ylix)Sitten ruvettii laukkaa ja mä taas alotin prinssi kyllä oli reipas (kun sen saa liikkeele)ja nosti hienosti laukan(lukuun ottamatta yhtä kiitoravia?xD)mut joo sitte taas vaihettiin suuntaa ja muuten kaisa siis siirs kaks puomii uralle ja nyt Kaisa siirsi sen valkosen puomin peilin puoleiselle pitkälle sivulle.Sekin meni hienosti!Prinssi meni tosi hienosti ja reipas laukka!

P.P.S.Kiitos Marisa kun kuvasit;)

Tässä video jossa on myös äänet;DJa en tiiä ei oo varmaankaan järjestyksessä!

Tein pidemmän postauksen ja teen sitte vähä pidempii;)

1 kommentti:

Rohkeesti vaan!