Ratsastuus

lauantai 25. lokakuuta 2014

.

Moikka!

Tosiaan en oo kirjottanu iha sairaa pitkään aikaa ja ketään ei varmaan ees kiinnosta jos tänne kirjoitan. Kuitenkin ajattelin nyt tylsistyneen hetken takia kirjoittaa. Olen mennyt maskussa pari kertaa Evitalla ja Elviksellä eniten. Keskiviikkona menin Evitalla, ensin oli semmone asenne et ei täst tuu mitää. Mutta tunti meni oikeastaan tosi hyvin! Evita ei lähtenyt juoksemaan kenenkään perään. Evita kulki hyvin ''alla''. Laukat nousi hyvin, mutta ei melkeen kokonaan jaksattu laukata mut kyllähä me se sit laukattiin kokonaan. Evita oli tosi kiva! Olen käynyt tässä kans prinssillä meillä on mennyt ihan hyvin kanssa.

Mietin mitä kirjottaisin seuraavaksi mutta katsotaan :) moikkaa!

3 kommenttia:

  1. E-poneilla vuorotellen :p

    Mä en nyt loppuviimeksi tiedä mitä mieltä olin siitä Evitasta o_x Parempi kuin muutamana viime kertana, mikä tosin johtui pitkälti mun paremmasta fiiliksestä. Vaan hyvä kun teillä sujui ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä :D
      niin no kai se vaikuttaa jotenkin se fiilis siihe menoon xb en tiiä kyl yhtään kun jos evita suostuki olee vaa kerran tommonen kiva ja sit muuten mennää päi perset, toivottavasti ei :D Marianne varmaa tajus et hän vois pistää nyt mut menee Evitalla kun mä niin siitä tykkään siitä. No katotaa mitä tapahtuu :p

      Poista
    2. oho *kun mä niin siitä tykkään :D

      Poista

Rohkeesti vaan!