Ratsastuus

maanantai 16. heinäkuuta 2012

''Sataa sataa ropisee!''

Nonni eli tuol sataa ja tarkottaa että minä laiska kirjoitan keskiviikosta?olinks mä keskiviikkona ridaanas enpäs muista.
Klo.19.50
No mä ainakin menin Täplällä ilman satulaa kaveri meni Noidalla satulalla (ekaa kertaa Noidal meni)Mentiin hakee ponit tarhasta ja harjattiin ne ja pistin Täplälle suitset.
Klo.19.58 menin selkään mentiin pitkil ohjil suoraa uraa ,tehtiin voltteja.Sitten otettiin ohjat ja tehtiin pari pysähdystä,Sitten vaihdettiin suunta ja otettiin ravia se oli niiiiiin tasasta.Vaihdettiin suunta ja ravattiin mä tein  käynti - ravi siirtymisiä.Sitten ruvettiin laukkaamaan Täplä ei meinannu nostaa laukkaa nii Julle anto mulle jonkun laisen raipan (oksa:D)tai olikse oksa aiva sama mut sitte täplä nosti hyvin mä tiputin sen oksan laukassa ihan pyynnöstä tietty:D.Täplä meni laukkaa molempiin suuntiin hyvin:)Sitten loppu käynnit maastossa.

Joo en jaksa kirjottaa ennen keskiviikkoa olevasta tunnista:D

video.



ja keskiviikkoa ennen olevasta tunnista:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeesti vaan!