Ratsastuus

torstai 19. heinäkuuta 2012







1. Nimeä 10 bloggaajaa

2. Ilmoita heidän nimeämisestään heidän blogeissa

3. Kerro 7 faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut, kiitos

5. Lisää The Versatile Blogger Award - kuva postaukseesi


Sain haasteen Nealta ja ajatelin tehdä sen kanssa.


1.Haastan:
1.http://ihaniaponija.blogspot.fi/2012/07/jannittaa-d-moi-meen-tana-koikeilee.html?showComment=1342695293401
en saanut muita linkkejä:(


Kaikki loput blogini lukijat joita tässä ei ole ja haluatte tehdä tämän niin tehkää. .



2. Ilmoitan heile blogiin haasteesta



3. Kerro 7 Faktaa itsestä



4. Kiitos Haasteesta Taru (=



5. lisäsin sen kuvan tonne alkuun.

Faktat minusta




1.

2. Rakastan hyppäämistä(esteitä)

3. Minulla on vuokra poni Täplä<3
4. Aloin vuokraamaan Täplää 28.6. 

5. Olen outoo

6. Oon ehkä joskus semmonen et jos alotan jossain ja mun kaveri alottaa nii oon vähä sillee et ''tosi kivaa''jee''eli siis ei se aina niin kivaa oo mun mielest tarkotan;D

7.Saan ehkä jouluna kaks cinchillaa:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeesti vaan!