Ratsastuus

perjantai 1. kesäkuuta 2012

Nösssö!

Moi!

Menin VIIMEISTÄ kertaa Teemulla:(Nyyhkis niihkis.

Meil oli este tunti!Me mentii vain ristikoita vaik kysyin et olitaisko voitu mennä pystyjä.Mut ei:-/
No meni kivasti alku käynnit ja ruvettiin menee kahta puomia.Sitten mentiin ravissa ne puomit teemu meni ihan ok:sti mut minä OLEN NYKYÄÄN ´NIIIN surkea menemään ja pysymään kevyessä istunnassa, että huhheijaa!Ärsyttävää,myös se ,että mä oon nykyään niin nössö etten halunnu laukata!STUPID STUPID STUPID!Joo anteeks avaudun tässä;DNiin sit alettiin mennä yksitellen kahta ristikkoa Teemu meni hienosti vaikka oli nyt semmonen hitaan puoleinen ravi ja mulla meni oikein hienosti paremmin ku Teemulla;)Katsokaas minä en mene missään nimessä kevyeeseen istuntaan ja ohjaan Teemun ja itseni huonoon tielle esteelle!:D4.v tässä on ratsastettu ja ei osaa tämmöstä juttua:)I am best ridaaja everr;DMut juu toinen kerta meni paremmin,siihen olin ihan tyytyväinen:)Mentiin viel yks kerta ja se meni iha suht ok;)Tunti loppu ja tultiin pois selästä jne.Kun mä talutin Teemua tallille nii Teemu oli outo kun se vähän niinkuin sipsutteli jne.Ja sit se veti mua 6-1 maneesin ovee kohti kun oltiin lähössä tallille.

Mut juu.Sori sekava ja outo kirjoitus mut anyway (vai miten se kirjotetaan);D

Pistän videon tänne kun saan kuvat koneel jne.

Ja HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE JA AURINKOISTA KESÄÄ;DEllei sada....

Ja nyt tulee vähä postaus taukoo kun mä meen sunnuntain leiril ja tuun sieltä sitten perjantaina takas teen siitä sitten postauksen!Ja sitten menen muumimailmaan toista kesää töihin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeesti vaan!