Ratsastuus

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kisat 29.4.tehtäväkisat

Juu eli olin eilen Prinssin kanssa kisoissa♥Heräsin 9.30 ja pistin kamppeita valmiiks.Sitte 10.30 lähettii hakee kaveriani.sitte tultii tallille vein eka varusteeni tallille ja menin kattomaan et tallin siit ilmotustaulusta et mis verkkaryhmässä mä olin mä olin ekassa verkkaryhmässä ja toinen kisaaja:)Katoin eka paperin kisaradan;Dsiis et katoin miten se menee.sitte mentii hakee noita puomi pidikkeitä kentältä JA MUN SORMET MEINAS MENNÄ POIKKI...eiku mut juu.Sitte ruvettii kattoo yhes tota rataa jne.sitte mentii pistää ponit kuntoo pistettii Prinssi kauheel kiirel mut turhaa ko oltii ekoja maneesis:DRuvettii verkkaa ja näin ekaks Prinssi olí sillee ''en liiku!en varmana!''Mut onneks Iida-Mari oli avustamas jos prinssi ei liiku mut se oli verkassa mun vieres.Sitte ku tuli mun vuki Iida-Mari meni vähä keskemmälle et saisin ite tehä vähänniinku mut juu.Muuten meni hyvin mut Prinssin piti tunkeutua seinää kohti mut sitte matka jatku puomeille mut totaa sitte Prinssi pisti pään alas ja töppäs Iida-Mari tuli auttaa jne.Sitte me mentiin 5 kohtaan siin piti seistä paikoillaan 4s.sitte 6 kohalle siin piti laulaa ääneen pää olkapää peppu polvet varpaat polvet varpaat sitte lähettiin liikkeelle 7 siin oli pujotteluu.mut siit puomijutust tuli 4 virhepistettä:(Harmi ku kukaan ei kuvannu......Viitsi viitsi pistän videon toho alas:DJa olisin voinu laukata joissain kohissa mut en sitte tiiä;D


                                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rohkeesti vaan!